7 °C Budapest

Melléfogott az iPod Nano - val az Apple

Pénzcentrum
2005. szeptember 15. 09:54

Az Apple hihetetlenül kicsi zenelejátszója az eladásokban is hű maradt méretéhez, hiszen az első heti eladások jóval alulmúlták a számításokat. Az Apple Insider tudomása szerint mindössze a kezdő készletek negyede fogyott el a hivatalos Apple boltokban. - közölte az SG.hu Hírmagazin

 
Az Apple hihetetlenül kicsi zenelejátszója az eladásokban is hű maradt méretéhez, hiszen az első heti eladások jóval alulmúlták a számításokat. Az Apple Insider tudomása szerint mindössze a kezdő készletek negyede fogyott el a hivatalos Apple boltokban. – közölte az SG.hu Hírmagazin
Kaliforniában tucatnyi Apple Store rendelt több, mint 1400 darab iPod Nano-t, de szombatig csupán csak néhány száz darab fogyott boltonként. Ez komoly meglepetés, főként annak ellenére, hogy az elemzők és a média is pozitívan állt hozzá a kis eszközhöz.
Az elemzők szerint a számos vizsgált Apple Store-ban csupán 200-500 darabot adtak el a kezdeti 1800-2500 darabos készletekből. Ráadásul bebizonyosodtak a korábbi feltételezések, hogy a fehér modellek szinte egyáltalán nem fogynak, a fekete dizájn eladásai jóval fölülmúlják a másikét. A legtöbb esetben a feketéből ötször annyit adnak el, de vannak helyek, ahol a különbség akár nyolcszoros is lehet. A probléma abból adódik, hogy ez éppen ellentétes az Apple elképzeléseivel, hiszen a gyártásnál minden ötödik fehér mellé készült egy fekete.
Az amerikai piacokon még a méretek között sem egyenletes a fogyás, mert szinte csak a 4Gb-os modelleket veszik, így a legnépszerűbb variáció (4Gb-os fekete) hiánycikké is vált néhány helyen. Szakértői vélemények szerint az Applenek a siker érdekében mindenképp át kell gondolnia a koncepciót és komoly változtatásokat kell eszközölnie az eladási stratégiákban. Ennek egyik biztos eszköze lehet, hogy a Nano árát egységesen, világszinten 50 dollárral csökkentenék, és az így kialakuló 150 és 200 dolláros szint már jóval csábítóbban hathat.
Az viszont biztos, hogy fehér festékből fog maradni az iPod gyárakban, ami akár az egységes Apple dizájn csődje is lehet.
Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Óriásit húzott a magyar Kickstarter: ilyen lehetőség kevés alkalommal lesz 2024-ben, most bárki élhet vele

Ahogy Jeff Bezos, az Amazon alapítója híres mondása is szól: "A márkád az, amit az emberek mondanak rólad, amikor nem vagy ott.”

KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
A diákok 97% kedvezménnyel, a 27 év alattiak 92% kedvezménnyel regisztrálhatnak! Gyere Te is!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm