Egy 27 éves techvállalkozó mesterséges intelligenciát használ személyes pénzügyei kezelésére, ami segített neki jelentősen csökkenteni kiadásait.
Elérhetővé vált a Facebook Messengerben az üzenetek szerkesztése - írja a 24.hu. Az új funkció lényege, hogy a már elküldött üzeneteket még egy ideig szerkeszthetjük ezentúl.
Még december elején jelentette be a Facebook anyavállalata, hogy a jövőben szerkeszthetővé teszik a már elküldött üzeneteket. Az új funkció azóta valóban elérhetővé is vált - írja a portál. Az új funkció akkor lehet hasznos, ha egy elgépelést javítanánk, esetleg egy hirtelen felindulásból elküldött reakciót szeretnénk finomítani, módosítani, esetleg egyértelműbbé tenni.
Az utólagos szerkesztésre csak az elküldéstől számított 15 percen belül lesz lehetőség, az ennél régebbi üzeneteket már fogjuk tudni módosítani. A szerkesztést egyébként az üzenet mellett megjelenő három pöttyre, a legördülő menüben a módosításra kattintva tehetjük meg.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








