A vállalati leépítések folytatódnak 2025-ben, miközben a mesterséges intelligencia egyre nagyobb szerepet kap a munkaerőpiaci átalakulásban.

Magyar idő szerint csütörtök este érkezett a bejelentés: a Facebookot átnevezik, méghozzá Meta lesz ezentúl a neve.
Ezentúl Meta néven kell majd hívni a közösségi oldalt működtető céget, amely az utóbbi időben botrányok sorozatával kénytelen megküzdeni - írta a hvg.hu. „Mi építjük a kapcsolódás technológiáját, melynek középpontjába együttes erővel végre az embereket helyezhetjük. És együtt megnyithatjuk az utat egy sokkal nagyobb tartalomgyártói piac előtt” – idézik Mark Zuckerberg szavait, bár a magyarázat lehet az is, hogy a Facebook márkanév jelenleg egy termékhez (a legnagyobb közösségi oldalhoz) kapcsolódik. Zuckerberg viszont azt reméli, idővel "egy metaverzumot működtető cégként" tekintenek majd a vállalatra.
Attól viszont nem kell tartani, a cég nyilatkozatai alapján, hogy a névváltás zavart okoz majd a Facebook-használatában, hiszen az alkalmazás megmarad, ugyanúgy ahogy az Instagram is. Mindössze az anyavállalatnál érezték célszerűnek, hogy a nevük már ne pusztán a fő brandre, a Facebookra utaljon, hanem több termékre, tevékenységre együttesen.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Vállalkozásod van? Így csökkentheted az áramköltségeket akár harmadával, beruházás nélkül
Szalai Sándort, az E.ON szakértőjét kérdeztük az energiaszolgáltató új tarifacsomagjáról.


