Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
Csaknem 90 százalékos megtakarítást is jelenthet sok lakástulajdonos számára, ha energetikai korszerűsítést végezne az ilyen szempontból súlyosan elavult házain.
Szinte a teljes magyarországi lakásállomány elavultnak számít energetikai szempontból, egy felújítással milliókat spórolhatnának hosszú távon - erről beszélt az InfoRádiónak Nagy Gyula, a Takarék Jelzálogbank vezérigazgatója. A bank elemzéséből kiderült, hogy minél régebben épült egy épület, annál rosszabb az energetikai hatékonysága, nincs szigetelés, elavult a fűtés - ez ugyan közhelynek tűnik, viszont épp emiatt fizetnek a lakástulajok sokkal magasabb összeget az indokoltnál.
Egy átfogó ingatlanfelújítás az országban a GDP-nek akár az egyharmadát is felemésztené, de éves szinten több száz milliárd forint megtakarítását jelentené. Nem is beszélve arról, hogy az adott ingatlanban nagyon gyorsan, 6-10 évaaltt térülne meg ez a befektetés.
Egy Kádár-kocka felújításával például évente egymillió forintot lehetne megtakarítani az energiaköltségekben
- mutatott rá az anomáliára és a lehetőségre Nagy Gyula.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








