A mostani bővítés közvetlen folyománya annak, hogy 2020 januárjában az cég létrehozta a budapesti kiszolgáló bázisát.
A Discovery portfóliójába tartozó két ismeretterjesztő csatorna megszűnik idehaza az év végével. Az egyik szép otthonokat mutatott be, a másik kifejezetten a HD-műsorokból válogatott.
Az egyik a szép otthonokat, vagy éppen hírességek lakókocsijait bemutató Fine Living csatorna a dtnews.hu szakportál cikke szerint. Helyette a Discovery a kertészkedőknek és barkácsolóknak szánt HGTV-t ajánlja, amely nálunk idén januárban indult el. Igaz, március óta már magyar szinkronja is van, egyelőre csak a Digi kínálatában szerepel, bár a cég tárgyal, hogy ezt kiszélesítse.
A másik búcsúzó tévéadó a Discovery HD Showcase. Erről azt kell tudni, hogy amikor elindult a HD-programok válogatásával, még ez nagyobb szám volt, hiszen kevesebb ilyen, nagyfelbontású műsor volt elérhető mondjuk idehaza. Azóta már a Discovery-csatornák kevés kivétellel mind foghatók jobb minőségben is.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
- Régen minden jobb volt, itt a nagy beismerés a Túró Rudikról
- Váratlanul Kijevbe látogatott a brit külügyminiszter - videó
- Újabb pedagógus tüntetés volt Budapesten
- Rafael Grossi: Irán folytatja atomfegyver-programját
- Hiába a szívhangrendelet, nőtt az abortuszok száma Magyarországon
- Titkos orosz fegyverraktárra bukkantak az ukránok
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


