Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
Meghosszabbíthatják a kilakoltatási moratóriumot a családi csődvédelem életbelépéséig az országgyűlés elé terjesztett törvényjavaslat szerint. Ez a banki elszámolás során tapasztalt visszaélések elleni fellépést segítené elő - írja a Napi Gazdaság.
Módosulhat a kilakoltatási moratórium végének időpontja, így elképzelhető, hogy a korábbi várakozásokkal ellentétben mégsem indulnak el áprilisban a kilakoltatások. A Gulyás Gergely, fideszes képviselő által kedden benyújtott törvénytervezet szerint ugyanis indokolt, hogy a családi csődvédelem szabályozásának hatálybalépése előtt ne folytassák a megakasztott végrehajtási eljárásokat.
A kilakoltatások folytatása ugyanis jogszabály szerint március 1-jétől lehetséges a nagyobb összegű lakbér-, rezsi- vagy lakáshitel-tartozások esetében, mivel lejár a moratórium. A pénzügyi intézmények az elszámolás megküldését követő harmincadik naptól a kilencvenedik napig kötelesek lefolytatni az eljárást.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








