Mindössze 884 forint választja el a gyakornokok és a tíz éve pályán lévő pedagógusok bérét – az előmeneteli rendszer így gyakorlatilag kiüresedett.
A január 17-én tartott plenáris ülésen a munkáltatói és munkavállói oldal képviselői megállapodtak a 2025-ös béremelés mértékéről, megszületett a BKV-s bérmegállapodás.
Az új BKV-s A megállapodás főbb irányvonalait a Főváros és 15 szakszervezet között létrejött, a Fővárosi Közgyűlés által elfogadott öt évre szóló bér- és foglalkoztatáspolitikai megállapodás határozza meg, és 8+1%-os mértékű emelést tartalmaz. A menedzsment és a szakszervezetek közösen megfogalmazott célja volt az általános, százalékos mértékű béremelés.
Ennek megfelelően 2025-ben 8%-kal emelkedik a BKV-s munkavállalók alapbére. A plusz 1% ezen felül egyebek mellett rendelkezik a Budapest pótlék, valamint a munkavállalóknak kifizetett év végi utalvány összegének emeléséről, és a BKV-nál munkával eltöltött éveket jutalmazó szenioritási rendszer fenntartásáról.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








