A gyorsan változó pénzügyi környezetben a magyar befektetők 2025-ben egyértelműen a növekedési potenciállal rendelkező, innovatív szektorok felé fordultak.
Tavaly október óta nyomozott a rendőrség Cirmos, azaz Ny. Györgyné ügyében, aki a kun-mediátoros Marcsikához hasonlóan irreális hozamokat ígért ügyfeleinek. A 444.hu információi szerint a rendőrség őrizetbe vette a korábban biztosítási ügynökként dolgozó nőt.
Korábban szintén a lap számolt be arról, hogy a Quaestor és a Kun-Mediátor után újabb piramisjátéknak tűnő esetben nyomoz a rendőrség: havi 3-4,5 százalékos hozam ígéretével akár 1,5-2 milliárd forintot is elcsalhatott 150-200 ügyfelétől Ny. Györgyné. A csak Cirmosnak becézett nő az ING ügynökének kiadva magát verte át több ügyfelét is egészen tavalyig.
A nyomozás nagyon nehézkesen haladt az ügyben, de a rendőrség tájékoztatása szerint múlt héten kihallgatták és őrizetbe vették Cirmost. A nyomozás még folyik, ezért egyelőre nem tudják, hogy hány károsult van és mekkora a kárérték - tették hozzá.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








