A regisztrációs adóból származó bevétel az első négy hónapban csupán az éves előirányzat negyedét érte el.
Tavaly október óta nyomozott a rendőrség Cirmos, azaz Ny. Györgyné ügyében, aki a kun-mediátoros Marcsikához hasonlóan irreális hozamokat ígért ügyfeleinek. A 444.hu információi szerint a rendőrség őrizetbe vette a korábban biztosítási ügynökként dolgozó nőt.
Korábban szintén a lap számolt be arról, hogy a Quaestor és a Kun-Mediátor után újabb piramisjátéknak tűnő esetben nyomoz a rendőrség: havi 3-4,5 százalékos hozam ígéretével akár 1,5-2 milliárd forintot is elcsalhatott 150-200 ügyfelétől Ny. Györgyné. A csak Cirmosnak becézett nő az ING ügynökének kiadva magát verte át több ügyfelét is egészen tavalyig.
A nyomozás nagyon nehézkesen haladt az ügyben, de a rendőrség tájékoztatása szerint múlt héten kihallgatták és őrizetbe vették Cirmost. A nyomozás még folyik, ezért egyelőre nem tudják, hogy hány károsult van és mekkora a kárérték - tették hozzá.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


