Egyre többen érzik tehernek a karácsonyi főzést, ezért idén is számos budapesti étterem kínál elviteles ünnepi menüt.
A Bank of America Merrill Lynch emelte az arany és a palládium idei átlagos árára vonatkozó előrejelzését, de az eddig becsültnél alacsonyabb ezüst és platinaárral számol.
A bank az arany unciájának idei átlagárára vonatkozó előrejelzését 0,8 százalékkal, 1308 dollárra (azaz majdnem 300 ezer forintra) javította az eddig várt 1298 dollárról, mert szerinte nem nő az aranybányák termelése, miközben töretlen a nemesfém iránti kereslet bővülése a feltörekvő országok piacán.
Az arany jövő évi átlagárával kapcsolatos várakozásán nem változtatott a bank, továbbra is 1375 dollárra számol. A bank ezzel egy időben 5,5 százalékkal, unciánként 834 dollárra emelte a palládium ide átlagos árára vonatkozó becslését, miközben az ezüst árának az alakulásával kapcsolatos várakozását 2,8 százalékkal, 20,16 dollárra, a platina esetében pedig 2,1 százalékkal, 1519 dollárra csökkentette.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








