Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
A K&H nyerte el "Az év leginnovatívabb bankja" kategória első díját tegnap. A kategóriában egy termékkel, a K&H infláció plusz betéti konstrukcióval, valamint egy új szolgáltatással a K&H e-zónával nyerte el a Bank a fődíjat. A K&H e-zóna terminál egy új, ügyfélbarát és egyben edukatív megoldást kínál a postai sárga csekkes befizetések helyett és a banki ügyek intézésében. A K&H infláció plusz betét pedig egy egyedülálló konstrukció, mely az inflációt veszi alapul a kamat kiszámításánál. A K&H "Az év Bankja 2008" versenyen az első díj mellett két harmadik helyezést is nyert.
Az idén "Az év Bankja 2008" versenyen a leginnovatívabb banknak választott K&H egy új szolgáltatással és egy új termékkel is pályázott. Utóbbi a K&H infláció plusz, inflációkövető bankbetét április végén jelent meg a piacon. A betét elnevezésének megfelelően inflációs adatokhoz igazodó kamatváltozással került bevezetésre 6 havi lekötéssel. A "K&H infláció plusz betét" változó kamatozású, a kamatmértéket az inflációs érték és az ehhez hozzáadott prémium kamat összértéke határozza meg.
"A K&H infláció plusz betét állománya meghaladta a 100 milliárd forintot április végi bevezetése óta, ami azt bizonyítja, hogy nem csak a szakma, hanem az ügyfelek is elismerik a terméket. A K&H a megtakarítások szakértőjeként fejleszti újabb és újabb megtakarítási termékét, így a mostani nyertes K&H infláció plusz betétet is." - mondta el dr. Bába Ágnes, a K&H vezérigazgató-helyettese.
A nyertes kategórián belüli másik szolgáltatás a K&H e-zóna a K&H szándékai szerint felgyorsítja az ügyfelek bevonását egy fejlettebb pénzügyi kultúrába, illetve megkíméli őket a postai sorban állás okozta kellemetlenségektől. Egy csekkleolvasó és az érintőképernyő segítségével a kitöltött sárga csekket könnyen és gyorsan fizethetik be az ügyfelek. A K&H e-bank használata egyszerű és kifejezetten ügyfélbarát, az e-zónából e-banki hozzáféréssel azonnal kezdeményezhető utalás, és ellenőrizhetőek a számlainformációik is.
"A K&H e-zóna egy okos számítógép, mely első ránézésre leginkább egy bankautomatára emlékeztet valójában sokkal több tud annál. A K&H e-zóna terminál egy új, ügyfélbarát és egyben edukatív megoldást kínál a postai sárga csekkes befizetések helyett és a banki ügyintézésben. Itt nem csak egy szolgáltatásról van szó, hanem egy olyan, hosszú távú stratégiáról és ennek megfelelő ügyfélbarát szolgáltatások kialakításáról, amelyek lehetőséget adnak arra, hogy minden hozzánk forduló ügyfél számára a legmegfelelőbb szolgáltatást tudjuk kínálni" - mondta el dr. Bába Ágnes, a K&H vezérigazgató-helyettese.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A K&H "Az év Bankja 2008" versenyen "Az év leginnovatívabb bankja" első díj mellett két harmadik helyezést is nyert "Az év lakossági megtakarítási terméke" (pályázott termék infláció plusz betét) valamint "Az év lakossági hitel terméke" (pályázott termék énhitel) kategóriákban.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


