A hazai önkéntes egészségpénztárak közül másodikként az MKB Egészségpénztár érte el a 100 ezer fős taglétszámot. A csaknem 2500 munkáltatói partnerrel rendelkező pénztárban kezelt vagyon megközelíti az 5,8 milliárd forintot, a tagok havonta átlagosan 60 ezer szolgáltatást vesznek igénybe.
Fontos mérföldkőhöz érkezett 2008. augusztus 8-án az idén tízéves MKB Egészségpénztár: a hazai önkéntes egészségpénztárak mezőnyében másodikként sikerült elérnie a 100 ezer fős taglétszámot.
Noha a pénztár - az egészségpénztárak között egyedüliként - 2004 óta három másikat is beolvasztott, a hozzá csatlakozó tagok döntő része új belépő volt: mára közel 2500 munkáltatói partner választotta az MKB Egészségpénztárt. Ennek révén 2008 végére már a 6 milliárd forintot közelíti az éves tagdíjfizetés, amelynek dinamikája ugrásszerű növekedést hozott a tagok megtakarításaiban is. A pénztár jelenleg közel 5,8 milliárd forintot kezel, a jelek szerint nem is rosszul: az elmúlt esztendőkben a nettó hozam - amely a tagok adómentes bevétele - rendre az infláció felett alakult, tavaly például 104 bázisponttal haladta meg a fogyasztói árindexet.
Az MKB Egészségpénztár tagjait ma már az ország egész területén 6400 szerződött szolgáltató látja el 7800 telephelyen. Ezeknek már több mint a felénél fogadják el a pénztár által kibocsátott egészségkártyát, amelyet a pénztártagok aktívan használnak is: ma már minden tíz vásárlásból hét kártyával zajlik - mondta Lehoczky László, az MKB Egészségpénztár igazgatótanácsának elnöke. A pénztár tagjai tavaly 347 ezer tranzakciót bonyolítottak egészségkártyával, hozzávetőlegesen 2,4 milliárd forint értékben.
Az igazgatótanács elnöke szerint a pénztártagok kiadásai is érzékelhetően változtak az elmúlt négy esztendőben: míg 2004-ben az éves befizetésnek mindössze a 20 százalékát költötték el, tavaly már 80 százalékot, és mindössze 20 százalék maradt jellemzően a számlákon, a későbbi kiadásokra. Mivel azonban az egészségügy finanszírozásában várhatóan mind inkább előtérbe kerül az öngondoskodás, Lehoczky László arra számít: az egészségpénztárakban is növekedni fog az előtakarékossági hajlandóság, a tartalékolási szándék.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell