Az atlantai SunTrust, a Coca-Cola titkos receptjének gazdája eladni kényszerül a 2 milliárd dolláros (296 milliárd forintos) részesedését a világcégben, ezt a bankot is megviselte ugyanis a hitelválság.
Az atlantai bank már közel 90 éve a Coca-Cola részvényese, azonban most arra kényszerül, hogy 43,6 millió darab értékpapírjától megszabaduljon, miután második negyedéves nyeresége 21 százalékot zuhant.
A SunTrust bejelentése szerint júniusban már eladtak 10 millió darab részvényt, 3,6 millió darabot jótékonysági célokra használtak fel. A tervek szerint a további 30 millió darab részvényt a következő két év során adják majd el. A Coke részvényei a hírre emelkedésnek indultak, s tegnap 3,5 százalékos növekedést könyvelhetett el az árfolyam, így 51,35 dolláron zárt a papír.
A két társaság közötti több mint 100 éves szoros kapocs így valamelyest fellazul. A SunTrust még 1919-ben szerezte meg a társaság részvényeit, ekkor segített ugyanis a cég elődje, a Trust Co. of Georgia a cég tőzsdére vitelében. A banknak egyébként a titkos recept egy másolata is a birtokában van.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








