A Generali csoport belépett az Ukrán biztosítási piacra. A piacbővítést a társaság nem zöldmezős beruházás keretében valósította meg, hanem többségi részesedést szerzett az ukrán piacon jelentős erőt képviselő Garant Auto és Garant Life biztosító társaságban.
A Garant Auto a második legnagyobb piaci szereplő a nemzeti piacon a nem-élet üzletágban, tavaly mintegy 42.6 millio euró eredményt ért el, több mint dupláját, mint az azt megelőző rekordnak számító évben. A Garant Life a dobogós harmadik helyen szerepel az élet üzletágban. Az ukrán biztosítási piac átlagosan 42 százalékkal növekedett évente az elmúlt három évben.
Az akvizícióval a Generali csoport megerősítette eddigi piaci pozícióját és megalapozta a további terjeszkedés lehetőségét Közép-Kelet Európában. A csoport már kilenc országban van jelen ebben a régióban.
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








