Az önkormányzati helyiséggazdálkodás súlyos pénzügyi problémákkal küzd: a nem lakáscélú ingatlanvagyon sok esetben nem bevételt termel, hanem veszteséget generál.
Újabb szakaszába lép a belvárosi forgalomcsillapító projekt, melynek részleteiről egy Facebook-posztban számolt be Soproni Tamás, Budapest VI. kerületének polgármestere.
Tovább folytatódik a belvárosban a forgalomcsillapítást célzó projekt, a Belső-Erzsébetvárosban és Belső-Terézvárosban új áthajtási pontok jönnek létre:
- a Dob utca Holló utca és Kazinczy utca közötti
- a Wesselényi utca Klauzál utca és Nyár utca közötti
- a Dohány utca Nagy diófa utca és Nyár utca közötti
- a Király utca Rumbach Sebestyén utca és Károly körút közötti szakaszán. (Ez utóbbin a Budapest Közúttól kiváltott engedéllyel eddig is át lehetett hajtani helyi lakosoknak.)
Ez azt jelenti, hogy az Andrássy és Király utca között élő terézvárosiak (a belső-erzsébetvárosiakhoz hasonlóan) lakossági várakozási engedély birtokában áthajthatnak ezeken a pontokon, rájuk nem vonatkoznak az itt elhelyezett behajtani tilos táblák.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








