A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Aki nyitott szemmel járja Budapest utcáit, annak egy nagyon különös jelenség tűnt fel az elmúlt napokban.
Több olvasónk is jelezte, hogy mostanában külföldi feliratos kiszállító autó hozza neki rendelését a Tescóból, egyikük egy képet is mellékelt, melyet a VI. kerületben készített:

Kíváncsiak voltunk, mit lehet az oka, ezért megkerestük az áruházlánc sajtóosztályát, ahonnan az alábbi választ kaptuk:
Valóban lehet találkozni cseh matricával, felirattal ellátott kiszállítási autókkal. Ennek oka, hogy az optimális és gyors kiszolgálás érdekében a cseh flottából érkezett néhány autó, hogy még rugalmasabban tudjunk igazodni a vásárlói igényekhez. A gépjárművek a magyar rendszámukat már megkapták, átmatricázásuk, magyar felirattal történő ellátásuk pedig hamarosan megtörténik.
Hát kocsira lesz szükség...
A napokban a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a Tesco kötelezettségvállalását, mely alapján fejleszti, valamint a teljes országra kiterjeszti a kiszállítással kapcsolatos szolgáltatásait. A Versenyhivatal azért folytatott eljárást a Tesco-Global Áruházak Zrt.-vel szemben, mert a vállalkozás nem tette egyértelművé, hogy honlapja valójában nem webáruház, hanem online bevásárlás szolgáltatást nyújt. A kettő között lényeges különbség van, az üzletlánc ugyanis nem tudott garanciát vállalni az általa kínált termékek kiszállítására. Erre azonban elmulasztotta megfelelően felhívni a figyelmet, miközben a rendelések igen jelentős arányában fordult elő legalább egy helyettesített vagy hiányzó termék, mellyel a fogyasztó csak átvételkor szembesült.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Nézz kürül a Pénzcentrum
Személyi Kölcsön kalkulátorában, ahol kiválaszthatod a számodra
legkedvezőbb ajánlatot.
A GVH az eljárás során elfogadta a Tesco önkéntes, 407 millió forint értékű kötelezettségvállalását a versenyprobléma feloldására. A cég ugyanis olyan Magyarországon egyedi szolgáltatás-bővülést jelentő vállalásokat tett, amelyek különösen hasznosak a jelenlegi járványügyi helyzetben, elsősorban a vidéki fogyasztók számára.
Kötelezettségvállalása alapján a boltlánc - 3000 terméket tartalmazó kínálattal, melynek jelentős része tartós élelmiszer - a jövőben valódi (futárszolgálatos) webáruházat fog üzemeltetni, előbb az eddigi szolgáltatásával le nem fedett területen (vagyis elsősorban vidéken), majd a teljes országra kiterjedően.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








