Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
A Costes és az Onyx után a budapesti Borkonyha étterem is megkapta a gasztro-világ egyik legnagyobb elismerését.
Immár három Michelin-csillagos étterem van Magyarországon. A Világevő blog szerdai bejegyzése szerint a Borkonyha is megkapta a rangos elismerést. A Dining Guide szakportál arról számol be, hogy a Michelin-szerkesztők a Borkonyhát fantasztikusnak tartják, és kiemelték a különösen kedvező ár/érték arányt. A Borkonyha az első olyan díjazott Budapesten, amit nem a csúcsgasztronómia, hanem a bisztrós, lezserebb vonal jellemez.
Korábban két budapesti étterem, a Costes, majd az Onyx kapta meg a gasztro-világ egyik legnagyobb díjának számító Michelin-csillagot.

Melyek a legjobb magyar éttermek? Itt a friss toplista - KATTINTS!
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Borkonyha honlapján az étteremről alapítói azt írják, a hely nyitása több mint egy évtizedes álom volt. Működését egy francia bisztró és egy mai magyar kortárs családi étterem ötvözeteként képzelik el. A Borkonyha alappilléreit a széles, rugalmas borkínálatban, a finom ételekben és a személyes, kötetlen kiszolgálásban látják.
Konyhájuk friss alapanyagokra, akár napi beszerzése és a táblára írt, hetente-kéthetente változó kínálatra épül. A chef Sárközi Ákos konyhafilozófiája szerint szeretne egy ízekben gazdag, "szabad stílusú" konyhát vinni. Sok esetben az erdélyi konyha ízeiből szeretne meríteni, de szívesen nyúl más nemzet alapanyagaihoz, akár a spanyol, a francia vagy az olasz konyháról beszélünk.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








