Karácsony közeledtével sokan keresnek megbízható pezsgőt az ünnepi asztalra: de vajon melyik nagy márka nyújt valódi élményt?
Az átlagoshoz képest sokkal több mosógépet adnak el mostanában a nagy áruházláncok. Az elmúlt napokban kezdtek el ugyanis vásárolni azok, akik sikerrel pályáztak a mosógépcsere-programban.
Tízezer pályázóhoz jutott el az elmúlt napokban a támogatói okirat, amely alapján a kedvezményes mosógépcsere akcióban lebonyolíthatják a vásárlásokat. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tájékoztatása szerint a pályázók a dokumentum megküldéséről e-mailben kapnak értesítést, és a támogatói okirat kézhezvételétől számítva 60 nap áll rendelkezésükre a vásárláshoz.
A kedvezményes mosógépcsere akciót júliusban indította el az NFM az Otthon Melege Program keretében. A pályázaton magánszemélyek jelentkezhettek vissza nem térítendő támogatásra, amelyet energiatakarékos mosógépek vásárlásához kaphatnak. A nagy érdeklődés miatt a minisztérium az eredetileg tervezett 500 millió forintos keretet időközben 2 milliárd forintra emelte, így a korábbi tájékoztatás szerint gyakorlatilag mindenki támogatásban részesül, aki érvényes pályázatot nyújtott be.
Az akció nemcsak a háztartások energiahatékonyságát javítja, hanem csökkenti a családok rezsiterheit is. A nyertes pályázók éves szinten akár 12 ezer forintot is megspórolhatnak a víz- és az áramszámlán a mosógépcserével.
A pályázók folyamatosan kapják kézhez elektronikus formában, a pályázati portálon keresztül az energiatakarékos mosógépek megvásárlásához szükséges támogatói okirataikat. Ezeket nem kell kinyomtatni, elegendő a pályázati azonosító és a pályázatban megadott, személyazonosításhoz szükséges adatok birtokában valamelyik regisztrált kereskedőhöz elmenni.
Szánthó Balázs, a Media Markt Magyarország In-store Managere a Pénzcentrumnak elmondta, másfél hete kezdődött az utalványok beváltása, ami egyértelműen érezteti hatását az áruházakban. Az átlagos napi forgalmuk a többszörösére nőtt ebben a szegmensben.
Az eddigi tapasztalataik szerint leginkább, mintegy 90 százalékban az A+++ energia besorolású készülékekre pályáztak vásárlóik. Árfekvésben pedig a 90-110 ezer forintos mosógépek a legkelendőbbek. Érdekesség, hogy fele-fele arányban keresték eddig a felül- és alultöltős készülékeket.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Szánthó Balázs elmondta azt is, hogy
Az Auchannál is nőttek a mosógép-eladások, a tavalyi év hasonló időszakához képest több mint 80 százalékkal. Az áruházlánc tapasztalatai szerint a legtöbb vásárló eddig Budapest környékén és Észak-Magyarországon jelentkezett. A legtöbb vásárló felkészülten, tájékozottan érkezik a hipermarketekbe, konkrét elképzeléssel, és kinyomtatott dokumentumokkal.
A legnagyobb eladások náluk is az A+++-os kategóriában vannak (több mint 70%). Az elöltöltős mosógépek jobban fogynak, mint a felültöltősek.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








