16 °C Budapest
Nagy változás élesedett a Lidl-ben szeptembertől: erről minden vásárlónak tudnia kell

Nagy változás élesedett a Lidl-ben szeptembertől: erről minden vásárlónak tudnia kell

2021. szeptember 2. 12:14

Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl. A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét, hozzájárulva ezáltal a magyar agrárium és gazdaság versenyképességéhez, sikereihez.

A Lidl Magyarország évek óta elkötelezett a kiváló magyar termékek népszerűsítése mellett, amelyet most új szintre emel. 2021. szeptember elsejétől ugyanis minden magyar, hazai és hazai feldolgozású, valamint magyar üzemben gyártott termékének ártábláját „Jó választás a hazai” védjeggyel látja el. Az új logó célja, hogy egyértelművé tegye a vásárlók számára, hogy melyek a hazai üzemekben gyártott, magyar hozzáadott értéket képviselő termékek és így megkönnyítse számukra a választást.

A hazai agrárium sok ezer embernek nyújt biztos megélhetést, a vásárlóknak pedig megbízható, kiváló termékkínálatot. Vállalatunknak, mint a magyar gazdaság egyik motorjának, meghatározó szerepe van abban, hogy ezeknek a magas minőségű termékeknek az értékesítését növeljük, ezáltal támogassuk a termelőket, beszállítókat és hozzájáruljunk a magyar gazdaság sikereihez. Ennek érdekében döntöttünk arról, hogy egy új, figyelemfelhívó védjegyet vezetünk be áruházainkban

– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. Az áruházlánc 8 éve indította el a „Lidl a magyar beszállítókért programját, melynek eredményeként immár közel 450 hazai beszállítóval dolgozik együtt és kínálatában összesen 3800 hazai termék érhető el. Utóbbi 87%-os emelkedésnek felel meg a program első évéhez viszonyítva.

A termékek népszerűségét jelzi, hogy a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti, ami a 2020-as gazdasági évet tekintve mintegy 22 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.

A legkeresettebb termékek a friss húsok, a zöldségek és gyümölcsök, a tejtermékek és a pékáruk, de az állandó kínálat esetében például a tojás és a friss baromfi 100%-ban hazai termelőktől származnak.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

A vállalat a hazai értékesítésen túl az exportra is nagy hangsúlyt fektet és támogatja beszállítóit a külpiacra jutásban. 2020-ban összesen 64 milliárd forint értékben bonyolított exportot a Lidl és 170 magyar beszállító 665 árucikke kapható 26 országban. Vagyis szinte az összes „Lidl-országban” elérhetőek a magyar termékek időszakos vagy állandó jelleggel.

A legkelendőbbek a különféle rágcsálnivalók, az olajok és margarinok, a friss húsok, a tejek és tejtermékek és az állateledelek. Emellett a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr, összesen 6,3 milliárd forint értékben juttatott el magyar palackos borokat a külpiacokra, ami 25 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. május 2. csütörtök
Zsigmond
18. hét
Május 2.
Jelszó világnap
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm