Az üzletlánc több mint 70 ezer kedvezményes árú élelmiszercsomagot értékesített az elmúlt 2 hónapban.
Folyamatosan nő a vásárlók által leadott használt étolaj mennyisége, illetve, hogy a Coop lánc közel 2300 üzlete közül a szupermarketekben már alapszolgáltatásként jelenik meg, és összességében 510 üzletben érhető el. A fenntarthatóság iránt elkötelezett cégcsoport hosszú évek óta folytatja energiahatékony és környezettudatos programját, mely során ösztönzi is vásárlóit a környezettudatos magatartásra: minden leadott liter használt étolajért 80 Ft-os kupont ad számukra, amelyet levásárolhatnak.
Felelős vállalat ma már nem létezhet egy olyan fenntarthatósági stratégia nélkül, amely a hatékony működés és a társadalmi aspektusok mellett ne vegye figyelembe a jövő szempontjait is - írja közleményében a cég. Ezért az üzletlánc felelős tevékenységének egyik meghatározó pillérét képezi a környezet- és energiatudatos gondolkodás, amelynek során különös figyelmet fordít a működéséből származó környezeti hatások, a károsanyag-kibocsátás, ökolábnyomának csökkentésére, valamint az energiafelhasználás optimalizálásra.
A környezettudatosság jegyében a Coop már 2017-ben elindította a használt étolaj visszagyűjtését üzleteiben, ami a 328 szupermarket kategóriájú egységében már alapszolgáltatás, de összesen 510 boltban érhető el. A vásárlók körében népszerű a szolgáltatás, akik minden leadott liter használt étolaj után egy 80 Ft-os kupont kapnak, melyet tetszőlegesen vásárolhatnak le bármilyen termékre.
Ezen felül nagyobb városokban - pl. Nyíregyházán, Miskolcon, Szolnokon, Kecskeméten, Budapesten, Székesfehérváron - megkezdődött az elektromos autótöltők telepítése is.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Választási részvételre ösztönző kampányt indított az EP
- Célkeresztbe vették az amerikai hatóságok Elon Muskot
- Halállistát írt a bőnyi iskolában késelő lány – áldozatát megműtötték
- Kényszersorozás - Gyorsan rákaptak az ukrán-szlovák zöldhatárra
- Napirend előtt - Igen a zöld energiára, nem a zöld ideológiára: kiállt az akkugyárak fontossága mellett az államtitkár
- Visszatér hatszoros olimpiai bajnok kajakosnőnk