Az egyre növekvő fogyasztói bizalom ellenére sokan még mindig vonakodhatnak sajátmárkás termékeket vásárolni.
Nagymértékben csökkent az eladott öltönyök száma az elmaradt esküvők, szalagavatók és a home office elterjedése miatt, de céges formaruhákból is jóval kevesebb fogy az idén.
Legalább tízezer arcmaszkot gyártottak le március közepe óta a MrSale Öltönyüzlet varrodájában, ahol az éles váltásra a pandémia első hulláma nyomán bekövetkezett azonnali, 70 százalékos forgalomvesztés kényszerítette a társaságot - írja pénteki számában a Világgazdaság. Békés Bence cégvezető a Világgazdaságnak elmondta, október végéig 40 százalékkal csökkent az időarányos forgalmuk, noha az év remekül indult, idén is 10 százalékos bevételnövekedést terveztek. A vásárlók száma mostanáig 37 százalékkal, az eladott termékek darabszáma 49 százalékkal maradt el az előző évitől, az árbevétel-kiesés pedig év végére akár 60 százalékos is lehet.
A két utolsó, máskor nagy forgalmú hónapban a rendezvénystop és a kijárási korlátozások miatt továbbra sincs kereslet az elegáns férfiruhára, de a formaruhákra sem sok. Az idén elmaradnak a teljes cserék, jellemzően csak az újonnan belépő alkalmazottaknak rendelnek a vállalkozások céges öltözéket. Kiestek az éttermek és a teljes szállodaszektor is a megrendelői körből - sorolta a cégvezető.
A magas jövedelműeket célzó divatmárkák forgalmát egyelőre kevésbé rángatta meg a pandémia - véli a cégvezető, aki szerint a most kiesett forgalom később sem pótlódik, az elhalasztott vásárlások révén megtakarított pénzt nem félreteszik, hanem másra költik a vásárlók. A 2001-ben alapított magyar vállalkozás, a MrSale mögött álló Eucalyptus Kft. tavaly 680 millió forintos forgalmat ért el, amelyet várhatóan jövőre sem lesz képes megismételni - ismerteti a Világgazdaság.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Szögesdrótos betonfalat húzta fel az afgán határra Irán
- Végéhez ért a „Szabadság, szerelem” országjáró körútja
- Néhány percet kapott Szoboszlai, de simán nyertek a Vörösök
- Megtartották az Élet menetét Budapesten
- Hosszú évek után visszatér az NB I-be a Nyíregyháza
- Debrecenbe hirdetett anyák napi nagygyűlést a Tisza vezetője