Egyre keresettebbek Magyarországon is a robotfűnyírók: átlagosan pár százezer forintért vásárolnak ilyen terméket a magyarok.
A koronavírus-járvány átalakította a vásárlási szokásainkat is, ami a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szerint felelősségteljes magatartásra vall. Lerövidült a boltban töltött idő, csökken az impulzusvásárlások gyakorisága, gyakrabban használnak listát a vásárlók. A nézelődés helyett sokkal céltudatosabban vásárolnak.
Az élelmiszerbolti vásárlásokkal kapcsolatban megfigyelhető, hogy az üzletekbe történő belépés és a fizetés között eltelt idő lerövidült, valamint csökkent az úgynevezett impulzusválasztások száma - ismertette az InfoRádióban a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara általános alelnöke. A korábbiakhoz képest tehát rutinszerűbben, tervezettebben vásárolnak a fogyasztók, sokan listákkal a kezükben érkeznek a boltokba és a sorok közötti sétálgatás, nézelődés szinte megszűnt - fogalmazott Süle Katalin.
Odafigyelnek a vásárlók, hogy kevés időt töltsenek a vásárlással, és célirányosan haladjanak annak során, ami felelősségteljes magatartásnak számít. A fogyasztók továbbá igyekeznek olyan értékesítőhelyeket felkeresni, ahol a fogyasztói kosár teljes palettája megtalálható, továbbá olyat, ahol nyitott parkoló áll rendelkezésre, hogy minél több időt tudjanak a szabadban tölteni. Az áruházi szendvicseladásokban érzékelhető egy növekedés a tavaszi időszakhoz képest, mivel elkezdődött a tanév.
A kamara általános alelnöke az InfoRádió kérdésére elmondta: a koronavírus-járvány első hullámában csökkent a vásárlások száma, és hektikussá vált azok heti eloszlása, változott a fogyasztói kosár összetétele, miközben nőtt is annak értéke. Mégis elmondható, hogy a vásárlások számának a változásával csökkent a forgalom. A tartós élelmiszerek aránya nőtt, a lédig áruk iránti kereslet pedig jelentősen eltolódott az előre csomagoltak felé. Süle Katalin megjegyezte,
Magyarország a népességének akár másfélszeresét is élelmezni tudná, a magyar termékek tudatos vásárlása mindenképp segíti a magyar gazdaságot, agrárgazdaságot - mondta el.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Másként látja Alekszej Navalnij halálát az amerikai hírszerzés
- Gázolt a vonat Kecskemétnél, késésekre kell számítani a szegedi vonalon
- Sulyok Tamás: kiváló borászok nélkül nem születnének minőségi borok
- Változatlan hitelminősítés, új kínai autógyár - a nap hírei
- Új videón a Hamász magyar túsza
- Itt a hét öt száma