A Coca-Cola jelentése szerint a cég a vártakat meghaladó negyedéves eredményeket ért el.
A harminc év alatti magyar fesztiválozók harmada spórolt pénzből fizette a fesztiválbelépőjét - derült ki egy friss felmérésből. A 30 év feletti szórakozni vágyók már nem voltak ennyire előrelátóak; csak ötödük tett félre erre a célra, és többségük (44%) a fizetéséből vette meg belépőjét.
Úgy tűnik, valóban nagy fesztiválozó nép a magyar. Az OTP Bank legfrissebb felmérésből kiderült, hogy a 18 és 49 év közöttiek harmada volt valamilyen fesztiválon az elmúlt egy évben. Többségük, több mint 72 százalékuk pedig 30 év alatti volt. A fesztiválok finanszírozása kapcsán pedig kiderült; a fiatalabb generáció harmada spórolt pénzből vásárolta meg belépőjét, míg közel ötödük mondta, hogy a szüleitől kapta belépőjét.Ha az idősebb korosztályt nézzük, más kép rajzolódik ki. A harminc és ötven év közötti válaszadók többsége (44%) már a havi fizetésből vette meg belépőjét. Ebben a korosztályban a megkérdezettek mindössze 22 százalék válaszolta azt, hogy előre félre kellett tennie a jegyre. A szülőkre pedig mindössze 1,5 százalék hagyatkozott.
- értékelte az eredményeket Nyitrai Győző, az OTP Bank Megtakarítási Szolgáltatások Főosztályának igazgatója.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- Nehézségekbe ütközik a deportálás az Egyesült Királyságban
- Intenzíven - Szívinfarktusa volt Sterbik Árpádnak
- Iraki, szír, afgán menekülteket repítenek Afrikába a britek – a történelemben példátlan akció indul
- Textilgyűjtő konténerek telepítésébe kezd a MOHU
- Könnygázt és vízágyúkat vetettek be Tbilisziben a "külföldiügynök-törvény" miatt tüntetőkkel szemben
- Nagy újítással rukkolt elő a BudapestGO