Az egyre növekvő fogyasztói bizalom ellenére sokan még mindig vonakodhatnak sajátmárkás termékeket vásárolni.
A fogyasztók tudatosságát növelni kell, és fejleszteni a magyar élelmiszerkönyvet - írja az Index.
A Pékszövetség, a Nébihhel, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával és a Földművelésügyi Minisztériummal közösen tartott sajtótájékoztatót, aminek a lényege az volt, hogy a magyar vásárlók ne az albán pékségekben vásároljanak, hanem a magyarokban.
Állításuk szerint megtévesztik a fogyasztókat és ezzel versenyelőnybe kerülnek. Közlésük szerint a tisztességtelen vállalkozások (köztük az albán pékségek is) azzal bújnak ki az idén nyáron életbe lépett új beltartalmi és minőségi előírások alól, hogy más néven (például kenyér helyett buciként) forgalmazzák termékeiket.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Ezt az autós jelenetet még Hollywoodban is megirigyelnék – videó
- Rejtélyes jelenség az Antarktiszon
- A NOB-elnök elmagyarázta, mi a gond a busás bónuszokkal
- Ultrabalaton: a férfiaknál és a nőknél is magyar győzelem született
- Tokajban kötelesség jó bort készíteni – Bárdos Sarolta lett idén a Borászok borásza
- Az NVI végzett az ajánlások ellenőrzésével – a nap hírei