Biztonsági okokból az AUCHAN Magyarország Kft. visszahív minden tételt, minden lejárati dátummal a vállalat által forgalmazott termékből.
A magyarok többségét gyakorlatilag mágnesként vonzzák a boltok akciói: a felmérések szerint átlagosan 3-4 különböző üzletben intézzük a bevásárlást, és gyakorlatilag mindent ott veszünk meg, ahol azt olcsónak gondoljuk. A hűségprogramokat is imádjuk - nem véletlen, hogy az áruházláncok egyre gyakrabban rukkolnak elő ilyen promóciókkal.
A boltok hagyományos akciói mellett hatalmas népszerűségnek örvendenek a magyar vásárlók körében az áruházláncok hűségprogramjai. Nem csak gyakrabban vásárolunk miattuk, érzelmileg is sokkal jobban kötődünk az adott áruházlánchoz - tudta meg a Pénzcentrum az világ egyik legnagyobb, eladásösztönző- és hűségprogramokat tervező, vezető cégcsoportjától, a TCC-től.
De hogy is vásárolunk mi?
Az átlagos magyar vásárló havonta egyszer tart élelmiszer nagybevásárlást, a szűkös anyagi lehetőségek miatt előre megtervezi vásárlásait, 3-4 különböző üzletbe jár és aktívan keresi az akciókat.
A Nielsen Vásárlói Trendek kutatása szerint a magyar vásárlók nagymértékben cél- és árorientálttá váltak a válság után, ami az elmúlt években sem változott. A szűkös büdzsé miatt 100-ból 94 fogyasztó tervezi meg az élelmiszervásárlást előre, és 45 százaléka csak egyszer tart egy hónapban élelmiszer nagybevásárlást.
Érdekes, hogy 2011-ben még 100 emberből 31-en intézte hetente a nagybevásárlást, most 100-ból csak 23-an.
A vásárlók kétharmada tisztában van azoknak a termékeknek az áraival, amit általában vásárol, és az árak változásait is észleli. Bár a maradék egyharmad csupán néhány termék árát ismeri, de azt szintén észreveszi, ha változnak az árak.
A magyarok átlagosan 3-4 különböző üzletben intézik a bevásárlást, a boltjukhoz hűséges vásárlók aránya pedig továbbra is alacsony (9%).
Egyszerűen megőrülünk az akciókért
A vonzó akciók, promóciók is nagyon fontosak a vásárlók számára, harmaduk hajlandó boltot váltani miattuk, és további 28 százalék - bár ritkán vált üzletet - kedvenc boltjában aktívan keresi az akciókat.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az észérvek mellet az érzelmek is fontos szerepet játszanak a vásárlók választásában. A TCC magyarországi hűségprogramjainak eredményei is azt mutatják, hogy az érzelmekre ható, jó akciók az elmúlt években is befolyásolni tudták a fogyasztói viselkedést.
Az eladások 7 százalékkal is növelhetőek a gyakoribbá váló vásárlásoknak és a magasabb vásárlói költéseknek köszönhetően.
Még fontosabb és hosszabb távú hatással jár, hogy a programok közel 20 százalékkal is képesek növelni a vásárlók érzelmi elköteleződését.
A magyar vásárlók körében az ingyenes ajándékokat kínáló hűségprogramok népszerűbbek, mint a pontgyűjtő akciók, amelyekben a jutalomhoz egy kiegészítő összeg fejében lehet hozzájutni. Utóbbi programok termékeit gyakran drágának tartják, és érzelmileg is kevésbé befolyásolja őket, mivel nem érzik úgy, hogy a kiskereskedő megjutalmazná őket.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Őrizetbe vettek egy demokrata kongresszusi képviselőt
- A korábbi 100 milliós bírság után újabb 40 milliós fizetnivalót kapott a 4Life
- Az EU és a NATO is tudja, és nem tűri az ilyen viselkedést
- Kubatov Gábor: egy fradistának nem lehet más a célja, mint a csúcs
- Megérkezett Dua Lipa harmadik albuma
- Magyarics Tamás: nagy bajban a toryk, akár ötszáz tanácsi helyet is veszíthetnek