Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt 30 millió forintos bírság megfizetésére kötelezte a GVH az Antenna Hungária Zrt.-t.
A Gazdasági Versenyhivatal annak vizsgálatára indított eljárást, hogy a vállalkozás a MinDigTV Extra csomagok népszerűsítésére szolgáló kommunikációs kampányaiban a kedvezményes díjcsomag igénybevételének feltételeiről adott tájékoztatásai megtévesztették-e a fogyasztókat. A vállakozás a MinDigTV Extra szolgáltatási csomagokat (Alapcsomag, Családi csomag, HBO programcsomag) három kampányban népszerűsítette, többféle kommunikációs eszközt alkalmazva (például televíziós reklám, rádió reklám, saját honlap, plakát, szórólap stb.).
A GVH megállapításai szerint az eljárás alá vont egyes reklámjaiban a fogyasztók valótlan információkat kaptak az általuk fizetendő költségekről, mivel több hirdetésben nem szerepelt az a fontos információ, hogy a kínált kedvezményes ár a hűségidőnek csak az első néhány hónapjában fizetendő összeg. Egyes reklámokban megjelent üzenet ezen kívül azt a benyomást kelthette a fogyasztóban, hogy a szerződéskötést követően csak a kedvezményes havidíjat kell havonta kifizetnie, emellett más fizetési kötelezettség nem terheli. A GVH szerint ez azonban nem volt igaz, mert a jelentősebb mértékű aktiválási díjat is fizetni kellett, illetve a fogyasztónak a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges dekódert vagy CA modult kellett vásárolnia, amely tény szintén nem szerepelt a tájékoztatásokban.
A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy az ANTENNA HUNGÁRIA tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor 2011. július 1. és december 31. között alkalmazott három reklámkampányának egyes elemei megtévesztő információkat tartalmaztak a MinDig
TV Extra csomagok ára tekintetében. A fenti jogsértés elkövetése miatt a GVH 30 millió forint bírságot szabott ki az Antenna
Hungária Zrt.-re.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
- Karddal támadt emberekre egy férfi Londonban
- Saját és nevelt lányát is éveken át abuzálta a volt rendvédelmis
- Napokon belül kezdődik a tavaszi érettségi időszak
- Egyetlen jelölt van a Szépművészeti Múzeum élére
- Harminc hadköteles korú ukrán vesztette életét a háború elől menekülve
- Nem semmi, ami a budapesti reptéren folyik