A Visa ma bejelentette globális értéknövelt szolgáltatási üzletágának további bővítését.
Elkezdődött a január óta tesztüzemben működő fizetőfal éles üzeme az Instagrammon.
Az Instagram az elmúlt egy évben komoly figyelmet fordított a tartalomgyártókra msot pedig fontos változást vezetett be: az érintettek mostantól fizetőfal mögé rejthetik el az általuk közzétett bejegyzéseket, fotókat és Reels videókat – írja a hvg.hu.
Azoknál a bejegyzéseknél, ahol a tartalom exkluzív, a felhasználók egy korona ikonját láthatják, valamint az erre vonatkozó szöveget olvashatják.
További újdonság, hogy a tartalomgyártók mostantól akár 30 emberrel is tarthatnak csoportos csevegést az előfizetőik számára. Ezek a csevegések 24 óra elteltével automatikusan leállnak. A követők hozzáférhetnek majd a tartalomgyártó előfizetői oldalához is, ahol egy helyen láthatják majd a fizetős fotókat, videókat és a korábbi élő közvetítéseket.
Az Instagram még januárban kezdte el tesztelni az előfizetői rendszert és a fizetőfalat. Akik előfizetnek egy tartalomgyártóra, egy lila jelvényt is kapnak, ami a hozzászólásoknál és az üzeneteknél is látszódik az illető neve mellett.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.