Tavaly 10 milliónál is több palackot váltottunk vissza egy-egy napon a karácsonyi ünnepek után.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Czinege és Fiai Kft. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a ThermoShield festékcsalád népszerűsítése során, ezért a hivatal bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.
A vállalkozás 2011. január 1. és 2012. szeptember 28. között a ThermoShield festékcsalád népszerűsítése során azt állította, hogy a termék számos problémát megszüntet. Megállítható a penészedés, csökkenthetőek a fűtésköltségek, és az allergián is segít: csökkenti a házi por mennyiségét. A vállalkozás pontosan azokat a fogyasztókat akarta megszólítani, és így őket is vezette félre, akik az előbb említett problémákkal rendelkeznek.
A festékeket forgalmazó vállalkozás a vizsgálat során nem tudott az általuk reklámozott eredményeket igazoló bizonyítékokat bemutatni. Csupán azt tudták alátámasztani, hogy a ThermoShield termékek csökkentik a penész kialakulásának esélyét, de nem szüntetik meg azt. Ezenkívül azzal kapcsolatban is voltak adataik, hogy a termékek használata valamilyen szinten védelmet nyújt a környezeti hatásokkal szemben, és alkalmasak az energia-megtakarításra.
A GVH megállapította, hogy a Czinege és Fiai Kft. megtévesztette a fogyasztókat, ezért 1.750.000 Ft bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást. Súlyosbító tényező volt a bírságkiszabásnál, hogy majd' két éven keresztül futó kampánnyal nagyszámú fogyasztót értek el.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








