Az év első három hónapjában a SZÉP Kártya feltöltések összértéke meghaladta a 109,4 milliárd forintot
Harmincegy százalékos növekedést ért el az első félévben a K&H SZÉP kártya felhasználás. Ennek oka az élelmiszervásárlás, az alszámlák közötti átjárhatóság és az elfogadóhelyek számának bővülése.
Izgalmas félévet tudhat maga mögött a SZÉP kártya piac: a K&H SZÉP kártya 2022 első hat hónapjának forgalma megközelíti a 15 milliárd forintot, ami 31 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. Alszámlák szerinti bontásban a szálláshely forgalma 78 százalékkal, a szabadidő 19 százalékkal, a vendéglátás pedig 18 százalékkal növekedett 2021 első félévéhez hasonlítva. A február 1-től július 1-ig terjedő időszakban élelmiszervásárlára a költések 26 százalékát fordították, ami azt mutatja, hogy a kártyabirtokosok jelentős része élt ezzel a lehetőséggel.
Az elfogadóhelyek számának folyamatos bővülése mellett az élelmiszervásárlás és az alszámlák közötti átjárhatóság is nagyban hozzájárult a K&H SZÉP kártya intenzív használatához. A két rendelkezés egymást erősítette, hiszen így az összes alszámláról lehetett élelmiszert vásárolni, ezért a kártyabirtokosok nagy része nem halmozott fel, hanem már a nyári időszak előtt elkezdte költeni a juttatásait. Ennek köszönhetően a tavaly év végi egyenleghez képest összességében mintegy 12 százalékkal kevesebb pénz található a K&H SZÉP kártyákon
– tájékoztatott Árva András, a K&H lakossági szegmensért felelős marketingvezetője.
A folytatás is ígéretes
Bár az élelmiszervásárlási lehetőség július 1-jével megszűnt, az alszámlák közötti átjárhatóság december végéig megmarad. Emellett a nyári szabadságok hatása is évek óta igen jelentős: jellemzően júliusban és augusztusban költenek a legtöbbet a kártyabirtokosok. Ezen tényezők együttes hatása mellett a K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek számának folyamatos bővülése is tovább növelheti a forgalmat, ugyanis országos szinten már megközelíti a 38 ezret.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- Ha ilyen tévéje van, ne legyen annyira nyugodt!
- Ilyen drága jogosítvány még nem volt Magyarországon
- Feljutott az olasz élvonalba a Parmával Balogh Botond
- BL-elődöntő élőben: Borussia Dortmund–PSG 1-0
- Reptérfelújítás indul a Balatonnál - a nap hírei
- Nagy Márton: a társadalom elöregedése felpörgeti az egészségturizmust