Geotermikus energiával fog működni a Praktiker most épülő új áruháza Esztergomban. A barkácslánc a jövőben nemcsak fejlesztéseivel, de önálló marketinggel is környezetbarát és energia-takarékos megoldások felé kívánja terelni vásárlóit.
"Értékes minden, ami zöld" - ezzel a szlogennel indult a Praktiker honlapján a napokban az a zöld oldal, amely a magyar vásárlókat energiatakarékos termékekkel, rezsicsökkentő hasznos tippekkel és ötletekkel kívánja kiszolgálni.
A zöld gondolat jegyében megfogalmazott kezdeményezés nem magyar specialitás, a Praktiker konszern stratégiai döntése, hogy egész Európában - több mint 430 áruházban - a vásárlókat az energiatakarékosságra és környezetbarát árucikkek választására buzdítják. A 19 hazai Praktiker áruházban is "zöld" tippek állítják meg a vásárlókat, hogy a hasznos tanácsok mellett felhívják a figyelmet a "zöld" termékekre, legyen szó szélkerékről, napkollektorról, szolár lámpáról vagy energiatakarékos izzókról. Az áruházlánc mintegy 1000 hazai településre eljutó őszi katalógusa is nagy hangsúlyt fektetett ezen termékekre tematikus összeállításaiban.
Az áruházlánc nemcsak termékeivel, de saját fejlesztéseivel is úttörő szerepet kíván vállalni az energiatakarékosság területén. A 20. magyar áruház, amelynek építése megkezdődött Esztergomban, egyedülálló módon már geotermikus energiát fog használni, így az üzlet valamennyi helyiségét a Föld energiája fogja hűteni és fűteni a nap 24 órájában.
A három legutóbb megnyitott áruháznál - Kaposvárott, Békéscsabán és Székesfehérváron - is voltak már kezdeményezések: korszerű és energiatakarékos, padlóba épített fűtésrendszert építtettek, ami télen-nyáron gazdaságosan működik, miközben az áruházak világítását hosszú életű energiatakarékos izzókkal oldották meg. A Praktiker áruházakban folyamatosan bevezetésre kerülő elektronikus polccímkék használatának köszönhetően éves szinten több tízkilónyi nyomdafestéktől és feleslegesen felhasznált papírtól sikerült megkímélni a környezetet.
Óriási blama a Magyar Postánál: rengeteg magyar adatai szivárogtak ki, bárki szemezgethetett belőlük
Március 28-tól minden magyarországi webshop köteles lesz felajánlani ügyfeleinek a Magyar Postával történő kiszállítás lehetőségét.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj
- Így robban be a nyár a tavaszba – mutatjuk a húsvéti hétvége időjárását
- Halálos baleset, ittas vezetés, rendőri ellenőrzés – így vezettek a magyarok 2023-ban
- Fontos frissítés érkezik most a Samsung telefonokra
- Vigyázat, baleset esetén már nemcsak a bírság és a jogosítvány elvesztése fenyeget