Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Nincs pénze az RTL Klub csatornát üzemeltető Magyar RTL (M-RTL) Televízió Zrt-nek a tavalyi év 4,7 milliárd forintos rekordnyereségének osztalékként való kifizetésére, a profitot eredménytartalékba helyezték.
A közgyűlési jegyzőkönyv így fogalmaz: "A közgyűlés úgy határoz, hogy nem fizet osztalékot, tekintettel arra, hogy az M-RTL-nek nem áll megfelelő mennyiségű készpénz a rendelkezésére, ahogy azt az M-RTL legutolsó pénzforgalmi előrejelzése is bizonyítja."
Az nem derült ki, hogy az előrejelzés alapján a társaság mire költi a rendelkezésére álló szabad pénzeszközeit. Az osztalékfizetés sem került le teljesen a napirendről, de azt egy későbbi időpontra halasztották.
A mérleg tanúsága szerint a cég az idei évet 2,6 milliárd forintos készpénzállománnyal (pénztár, csekk, bankbetét) kezdte. A válság hatására az első negyedévben a cég kereskedelmi árbevétele 16 %-kal maradt el az előző évhez képest, emellett a társaság májusban 1,9 milliárd forintot fizetett be az ORTT kasszájába.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


