A világ egyik legnagyobb bolthálózatának legújabb, londoni üzletébe 200 meghirdetett állásra 3 ezer jelentkező pályázott.
A Tesco nem ajánl a korábbinál izgalmasabb vagy különlegesebb pozíciókat, sőt, a fizetés sem szökött az egekbe. A több ezer pályázó elsősorban a régió jelentős számú munkanélkülije közül került ki, ráadásul a környéken több más áruház is csődbement a közelmúltban, így azokból is sokan az utcára kerültek.
Nem csak a délkelet londoni áruház iránt nőtt meg ennyire az érdeklődés: néhány hete Liverpoolban 200 pozícióra 2 ezernél is többen jelentkeztek, de a hírek szerint hasonló a helyzet a szigetország több nagyvárosában is.
A Tesco minden egyes Nagy-Britanniában meghirdetett állására átlagosan tízszeres a túljelentkezés. A bolthálózat azt tervezi, egy éven belül 10 ezer állást létesít az Egyesült Királyságban.
Az eset azért is érdekes, mert a Tesco öt évvel ezelőtt még arra kényszerült, hogy Lengyelországban nyisson toborzóirodát: akkor alig akadt olyan brit, aki náluk akart volna dolgozni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








