December 24-én délelőtt az iWiW aktív regisztrált tagjainak száma elérte a 4 milliót, ami csaknem lefedi a hazai internetezők táborát. Kizárólag ezen a napon személyes üzenetből 1,4 millió született, az üzenőfalra pedig 258 ezren írtak, ami a szokásos átlag három és félszerese.
A legnagyobb hazai kapcsolati háló rendszerében karácsony napján összesen 26,5 millió feltöltött kép szerepelt az alapértelmezett Profilkép albumokban, valamint további 440 ezer egyedi albumban. A vélemények funkció júniusi indulása óta karácsonyig 528 ezer bejegyzést fogalmaztak egymásról a felhasználók. Szilveszter után pezsgett csak igazán a közösségi élet, január 2-a új rekordokat hozott az iWiW-en.
Az ünnepek alatt minden eddiginél több üzenetet küldtek egymásnak a közkedvelt közösségi portál tagjai: 1,4 millió jókívánság ért célba a legnagyobb hazai kapcsolati háló segítségével. Százezrek éltek a lehetőséggel, hogy hosszas postai sorban állás helyett, akár mobiltelefonjukról, kényelmesen, elektronikusan köszöntsék ismerőseiket akár közvetlen üzenettel, akár üzenőfali bejegyzéssel. Szilveszter éjjelén is pezsgett a közösségi élet: december 31-én 234 ezer üzenőfali üzenet született.
2009 megerősítette a korábbi tapasztalatot, amely szerint a buli utáni pihenéskor iwiweznek csak igazán az emberek. Január 2-a - ahogy tavaly is - újabb csúcsokat hozott. A WebAudit szerint újabb "mágikus" határokat lépett át az iWiW ezen a napon: több mint 3 millió látogatás (visit) és több mint 90 millió oldalletöltés (page impression) történt. 150 ezer új képet töltött fel aznap a tagság, ami a napi átlag kétszerese.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








