A Pénzcentrum vlogjának legújabb részében Erdélyi Balázs, és Mihályi László mestercukrászok beszélnek az itthoni fagyi helyzetről.
A nők számára használt autó vásárlásakor a praktikusság a legfontosabb szempont, és szívesen választják a jól bevált márkákat.
A Nemzetközi Nőnap alkalmából az AAA AUTO közzétette a női vezetőkről és használtautó-vásárlókról végzett kutatásának eredményeit. A nőket az ésszerűség vezérli használt gépkocsi vásárlásakor, és jobban érdekli őket az autó műszaki állapota, mint a színe. A 2015-ös évben a Suzuki volt a legnépszerűbb a magyar nők körében, ez a márka tette ki a női vásárlóknak eladott gépkocsik 13 százalékát.
- mondta az AAA AUTO ügyvezető igazgatója, Karolína Topolová.
Magyarországon a vásárlók közel 30 százalékát teszik ki a női ügyfelek, akiknek a vállalat statisztikái szerint
- 64 százaléka a ferde hátú autókat kedveli,
- 13,5 százalék választ négyajtós modellt, míg
- 8 százalék kombit.
A nők praktikus szempontok alapján választanak gépkocsit. Elsősorban ez az oka annak, hogy többnyire kisebb autót vásárolnak, gyengébb motorral, mivel ezekkel könnyebb parkolni, és kevesebbet fogyasztanak a városban.
- tette hozzá Karolína Topolová.
A nők körében legnépszerűbb modellek 2015-ben:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
1. Suzuki Swift
2. Opel Astra
3. Opel Corsa
4. Škoda Fabia
5. VW Polo
5.Toyota Yaris
7. 9. Suzuki Ignis
7. 9. Ford Fiesta
7. 9. Peugeot 206
10. Ford Focus
Az AAA AUTO-tól vásárló nők többsége a benzines autókat részesítette előnyben (76 százalék) a dízellel szemben (24 százalék), valamint a túlnyomó többségük kézi sebességváltós autót vásárolt. A szürke volt a legnépszerűbb szín (26 százalék), megelőzve a kéket (15 százalék) és a feketét (12,5 százalék).
A praktikum fontosabb a nők számára, mint a kényelem, a harmadik legfontosabb szempont pedig a biztonság, de ha a választható extrákról van szó, a nők a biztonságot teszik az első helyre. Ezért vásárolt a nők 80,5 százaléka ABS-szel, 56 százalékuk pedig ködlámpával felszerelt autót. A döntés előtt a nők az átlagos üzemanyag-fogyasztást, a csomagtartó méretét és más hasznos funkciókat, például a tempomat vagy a telefon-kihangosító rendszer meglétét is mérlegelik.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- Lengyel, német vélemény: Vlagyimir Putyin esetében nem a diplomácia vezet a békéhez
- A könnygázzal fújták le a törökök legnagyobb május 1-jei megmozdulását
- A Giro helyett a Tour de Hongrie-val kéne beérnie Fetter Eriknek
- Orbán Balázs az EU-ban töltött 20 évről: "varázstalanodott az unió"
- "A kapitány egy bohóc" - Valami nem stimmel a jégkorong-válogatott öltözőjében
- A közvélemény-kutató cégek szerint vissza kellene szerezni a szakma hitelességét