Hadat üzent legfőbb vetélytársának a Temu: mostantól így is lehet rendelni tőlük

Pénzcentrum2024. április 9. 06:39

A PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalatának tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való verseny fokozása érdekében amerikai raktárakkal rendelkező eladókra terjeszti ki piacterét, így csökkentve a szállítási időt és bővítve a termékkínálatát - írta a Quartz.

A Temu, a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalatának részeként, új stratégiát hirdetett meg, amelynek célja, hogy erősebb versenytársává váljon az Amazonnak. Az Insider jelentése szerint az online áruház mostantól amerikai raktárakkal rendelkező eladókat is bevon a piacterére.

Korábban a Temu egy "menedzselt piactér" modellt alkalmazott, amelyben a termékek kínai raktárakból kerültek szállításra. Az új irányvonal lehetővé teszi az amerikai eladók számára, hogy maguk intézzék a termékek rendelését és szállítását. Ezáltal a Temu csökkenteni tudja a szállítási időt, és "gyorsabb szállítást" ígér az amerikai raktárakból érkező termékek esetén.

Az új stratégia további előnye, hogy lehetőséget biztosít nagyobb méretű cikkek kínálatának a bővítésére is. A Temu már jelenleg is széles termékpalettával rendelkezik, beleértve női és férfi ruházatot, háztartási és konyhai eszközöket, játékokat, szépség- és egészségügyi termékeket, valamint kisállat-kellékeket.

A Temu gyors növekedése révén kedvező pozícióba került az Amazonnal való versenyben. 2023-ban a vállalat első helyén ért el a Meta hirdetési listáján, miután anyavállalata közel 2 milliárd dollár bevételt realizált - tájékoztatott a The Wall Street Journal.

Címkék:
vásárlás, webshop, kínai, webáruház, világ, termékek, külföldi webshopok, temu,