Egy kutatás szerint a magyarok nagyobb része impulzusvásárló, a legjobban az hat, ha valami alaposan le van árazva.
A nyár nagyon erősen felpörgeti a kiskereskedelemben az italszegmenst, az üdítők éves forgalma eléri a 145 milliárd forintot - írja a Világgazdaság.
Kulcsszerepet tölt be az élelmiszer-kiskereskedelemben érintett áruházláncok életében az alkoholmentes szomjoltó italok értékesítése - tudta meg a lap a Nielsen piackutató által közölt adatokból. Az ásványvíz bolti eladása tavaly március és idén február között 5 százalékkal csökkent az egy évvel korábbi adatokhoz képest, de még mindig 62 milliárd forintot tesz ki.
Eközben a jeges tea forgalma 4 százalékkal, 17 milliárd forintra nőtt, a szénsavas üdítőitaloké pedig stagnált az elmúlt évben, továbbra is 66 milliárd forint körül mozog. Ez azt jelenti, hogy a Nielsen kiskereskedelmi indexe által vizsgált 90 kategória közül a legnagyobb árbevételt generáló élelmiszerek közé tartozik a szénsavas üdítőital, a negyedik legnagyobb forgalmat érték el vele a kereskedők közvetlenül a feldolgozott hús, a sör és a sajt után.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








