Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
Még február elején vitte el egy magyar az Eurojackpot hatalmas főnyereményét. A szerencsés most jelentkezett is a csaknem 7 milliárd forintért - tudta meg a TV2 Tények című műsora.
Idén februárban először vitte el magyar játékos az Eurojackpot főnyereményét, a szerencsés nyertes bruttó 22,5 millió euróval, azaz közel 7 milliárd forinttal lett gazdagabb. Ebből persze adózni is kell, a 15 százalékos személyi jövedelemadó levonása után 5,9 milliárd forint marad, ami még így is a valaha volt legmagasabb elvitt magyar lottónyeremény. Az eddigi rekordot egyébként az Ötöslottón érték el 2003-ban, akkor a szerencsés nyertes 5,092 milliárd forintot vihetett haza.
A Szerencsejáték Zrt. által megerősített információk szerint a telitalálatos szelvény birtokosa egy nyugdíjas férfi, aki először feleségének árulta el a nagy hírt, majd a többi családtagjának is elmesélte. A nyertes férfi fröccsel ünnepelt és a jövőben jótékonykodni, kórházaknak anyagi segítséget nyújtani.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső EUROJACKPOT aloldalunkon
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








