A karácsonyi időszakban a magyar családok bőséges hazai halkínálathoz juthatnak, az árak a tavalyi szinten maradnak.
Így is lehet: vasárnaptól 700 termék árát csökkenti a kormány, eddig marad itt a brutális leárazás
A rosszabb anyagi helyzetben lévők életkörülményeinek javítása érdekében a szerb kormány mintegy 700 termék árát csökkentette jelentősen, a bejelentések szerint a kijelölt élelmiszerek és tisztítószerek ára vasárnaptól október végéig marad alacsony.
A termékek (burgonya, alma, méz, fagylalt, borsó, pelenka, sampon, mosószer, hús, hal, felvágott, rizs, tojás, sajt) ára átlagosan 26,82 százalékkal csökkent - jelentette be Milos Vucevic miniszterelnök, aki azt is közölte, hogy a háztartások így havi szinten körülbelül 8-22 ezer dinárt (27-74 ezer forint) takaríthatnak meg.
A kormányfő elmondta, hogy kilenc kereskedelmi lánccal sikerült megegyezni, így országszerte több mint 2500 üzletben lesznek elérhetők a "legjobb ár" címkével ellátott termékek, amelyek így még az akciós áraknál is olcsóbban lesznek kaphatók. A szerb kormány tavaly szeptemberben is hirdetett egy hasonló akciót a magas infláció hatásainak mérséklése érdekében. Akkor mintegy 30 százalékkal csökkentették a termékek árát szeptember és december között.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








