A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság célzott élelmiszerbiztonsági ellenőrzést végzett három fővárosi bevásárlóközpontban.
Üdítőt, fagyasztott halat és tusfürdőt is árul a NetPincér frissen indult saját webshopja, amely tíz budapesti kerületbe szállít egyelőre. Ha kell, akár több futárral is.
Ma jelentette be a NetPincér a NetPincér market nevű, ma indult szolgáltatásukat. Ezzel már nem csak éttermekből és fizikai élelmiszerüzletekből szállítanak ki, de elindították saját webshopjukar is. Itt az ételek, italok mellett higiéniai és szépségápolási termékeket is kínál. Egyelőre a fővárosban három területen szállít: a Belvárosban, Budán és Újpesten.
Az oldalon lévő leírás szerint az új szolgáltatás abban jobb a jelenlegi webshopoknál, hogy nem kell előre foglalni, hanem akár fél órán belül kiviszik a rendelést. Azt is írják, hogy bár néhány terméknél van maximális rendelés, összességében nincs maximalizálva a vásárlások összege, ha kell, több futár viszi ki. "Ezzel Magyarországon is megjelenik a gyorskereskedelem" - fogalmaztak a mai sajtótájékoztatón. Mint elhangzott: a legtöbb piaci szereplő pár nappal későbbre számít és a nagyobb rendeléseket ösztönzi.
- Évekkel ezelőtt az e-kereskedelem megjelenése újradefiniálta a bevásárlást és a kiszállítási piacot, azonban az átlagos kiszállítási idő a legtöbb piaci szereplőnél még mindig több nap, ráadásul a kereskedők többsége a nagyobb mennyiségű rendelések leadását ösztönzi. A gyorskereskedelem mindezt teljesen felülírja: mostantól a NetPincér market segítségével a kis mennyiségű rendeléseket is akkor és oda szállítjuk rendkívül rövid idő alatt, ahová és amikor a fogyasztóink kérik" - mondta el Patai Zoltán, a cég ügyvezetője.

Ezzel szemben a NetPincér saját üzleteiből kisebb értékben is gyorsan házhoz szállít. Elhangzott: anyacégük, a Delivery Hero már 19 országban szállít házhoz ilyen módon, a cégük a gyorskereskedelemben legyőzné az Amazont is.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A cég a beszerzéstől a házhoz szállításig kontrollálja a termékek útját: az árut közvetlenül a beszállítóktól vásárolják meg, a NetPincér maga raktározza és a saját üzleteiből kézbesíti a megrendelőknek. Az üzletek dark store-ként funkcionálnak, vagyis csak kiszállítással foglalkoznak, nincsenek betérő vásárlók, csak a saját munkatársaik. Hangsúlyozták, hogy ezzel a szolgáltatással 10 kerületet, Budapest hetven százalékát lefedik a három stratégiai pontról kiszolgálva, de hamarosan az egész fővárosban és több nagy vidéki városban is elérhetővé tennék.
Címlapkép: NetPincér
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


