Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
Fegyverrel kiraboltak hétfő este egy pécsi dohányboltot, június eleje óta ez már a negyedik ilyen eset.
A Baranya Megyei Rendőr-főkapitányság (BMRKF) kedden a rendőrség honlapján azt írta: a Szigeti úti dohányboltban hétfő este tíz óra körül a 175 centiméter magas rabló - a júniusi, a júliusi és az augusztus eleji esethez hasonlóan - kezében lőfegyverrel vagy utánzatával követelte a napi bevételt. Miután megkapta, távozott a helyszínről - tették hozzá. Az eladó nem sérült meg, miként egyik korábbi rablásban sem.
Június 7-én este egy Esztergár Lajos utcai trafikot rabolt ki egy 185-190 centiméter magas maszkos férfi. Egy Petőfi Sándor utcai dohánybolt bevételét június 18-án este követelte fegyverrel egy 165-170 centiméter magas maszkos ismeretlen. Augusztus 2-án este pedig ismét az Esztergár utcai üzlet bevételével távozott egy ugyancsak 165-170 centiméter magas maszkos férfi.
Íme, itt a videó:
Borítókép forrása: Youtube / PoliceHungary
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








