Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Nem lehetett könnyű dolga az elmúlt napokban a brit IKEA vevőszolgálatos munkatársainak, ugyanis az áruházaikban többen is dupla árat fizettek a termékekért egy számítógépes hiba miatt. Megkerestük a bútoráruház hazai képviselőit, itthon is jelentkezett-e a technikai probléma.
Érdemes leellenőriznie a bankszámláját mindenkinek, aki az elmúlt héten az IKEA-ban vásárolt, ugyanis több vevőnek egy számítógépes hiba miatt a rendszer kétszer vonta le a pénzt a számlájáról - hívja fel olvasói figyelmét a Mirror.
A birt IKEA azt mondta a lapnak, hogy a probléma az összes áruházat érintette Nagy Britanniában és egyelőre azt látják, hogy 102-en lehetnek érintettek az ügyben. Az áruház pedig természetesen minden duplán fizető vásárlónak visszatéríti a pénzét.
Mi a helyzet Magyarországon?
Az ügy kapcsán kíváncsiak voltunk arra, hogy az itthoni bútoráruházakban is jelentkezett-e hasonló probléma. Megkerestük a magyar IKEA-t, akiktől azt is megkérdeztük, hogy nálunk is ugyanaz a fizetési rendszer működik-e és, hogy terveznek-e esetleg a külföldi technikai probléma miatt változtatni a hazai működési gyakorlaton.
- tudtuk meg az IKEA sajtóosztálytól.
Annyi kiegészítést azért hozzátettek, hogy elvétve előfordult már olyan eset, hogy a kártyás tranzakciót az üzletükben egy harmadik fél által üzemeltetett szerverhiba miatt elutasította, ám a vásárlóhoz eljutott a jóváíró SMS.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- egészítette ki válaszát az áruház.
Megtudtuk az IKEA-tól azt is, hogy a történtek miatt nem terveznek változtatni a jelenlegi működési gyakorlatukon. Az birt kollégáik pedig már dolgoznak azon, hogy kijavítsák a harmadik fél által biztosított szoftverhibát. Azonban arra kérik vásárlóikat, hogy
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








