Tavaly 10 milliónál is több palackot váltottunk vissza egy-egy napon a karácsonyi ünnepek után.
Magyarországi dinnyét forgalmazott román termékként egy kolozsvári üzletében az egyik nagy áruházlánc. A romániai fogyasztóvédelmi hivatal eljárást indított az ügyben, s akár hat és fél millió forintnak megfelelő bírsággal is sújthatja a multinacionális társaságot a vásárlók megtévesztése miatt - írja a Magyar Nemzet.
A napokban a romániai Auchan multinacionális társaságot leleplezte egy kolozsvári vásárló: amint helyi termékként tüntetik fel az importárut. A fogyasztó Facebook-oldalán közzétett, majd számos romániai sajtótermék által közölt fotóján azt a pillanatot sikerült megörökíteni, amint az áruházlánc egyik kincses városi bevásárlóközpontjának alkalmazottja magyarországi származású dinnyét pakol a román termékként feltüntetett gyümölcsök közé.
A lap értesülései szerint Tiberiu Danetiu, a francia tulajdonú hipermarket marketingigazgatója elszigetelt esetként írta le a történteket, amely "emberi mulasztás" nyomán fordulhatott elő. Tájékoztatása szerint az áruházi dolgozó figyelmetlenségből keverte össze a külalakra és árban is azonos, kilogrammonként 0,99 baniért (66 forint) forgalmazott belföldi és importgyümölcsöt.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








