Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Mától működnek a Posta csekkbefizető automatái. A cél, hogy gyorsan, sorban állás nélkül tudják intézni befizetéseiket azok, akik kitartóan ragaszkodnak a sárga csekkhez. Érdekes, hogy a Posta automatái több Auchan áruházban is működnek már, de a Tesco is élesíti a csekkfegyvert - igaz, a két rendszer különbözik majd.
Az automaták közül 11-et a fővárosba, illetve annak agglomerációjába telepítettek, de került belőlük Debrecenbe, Győrbe, Kecskemétre, Miskolcra, Szegedre, Székesfehérvárra és Szombathelyre is. A 20 automatából 9 Auchan áruházakban, 5 egyéb áruházakban, míg 6 postahivatalokban működik.
Egyelőre csak gépi kitöltésű csekkek adhatók fel az automatákból, a fizetés pedig bankkártyával történik. A feladás kártyás vásárlásnak minősül, a posta a tranzakcióért nem számít fel díjat.
A Pénzcentrum információi szerint jelentős különbségeket találhatnak a vevők a csekkfizető automaták között. A Posta készülékein gyakorlatilag mindegyik csekket be tudjuk majd fizetni (mint most a postákon), a Tesco azonban csak egyes szolgáltatók csekkjeit fogadja el. Fontos különbség, hogy a Tesco automatáinál nem fizethetünk majd bankkártyával. Ez azért is érdekes, mert a Tesco rendszere úgy működik, hogy nem közvetlenül az automatánál fizetünk, ott csak beolvassuk a csekket - a fizetés a pénztárnál történik.
Az automaták a QR kódos és az anélküli csekkeket is elfogadják, a későbbiekben valamennyi csekktípus - nem csak a gépi kitöltésű - feladható lesz az automatákban.
A Posta a bevásárlóközpontokban - köztük több Auchanban - elhelyezett automaták esetében - igazodva a nyitvatartási időhöz - az ügyfelek tágabb időintervallumban tudják befizetni csekkjeiket.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Egyszer majd jön a Tesco is
A Tesco is elkezdte saját csekkbefizető automatáinak telepítését. Érdekes, hogy nem csak a nagy hipermarketekben, hanem a jóval kisebb alapterületű Tesco Expressz boltokban is találkozhatnak majd a vevők ilyen eszközökkel (egyelőre nem tudni, mikor indul a rendszer).
A Csekkpont névre keresztelt rendszer használatát ez a videó mutatja:
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








