Idén még egy áruház megnyitásával szeretné növelni piaci részesedését Magyarországon a német tulajdonú OBI barkácsáruház lánc, amely huszonnegyedik magyarországi üzletét szerdán nyitotta meg Keszthelyen.
Dieter Messner, az OBI európai igazgatója a megnyitó alkalmából tartott sajtótájékoztatón azt mondta, hogy a gazdasági nehézségek ellenére az utóbbi öt évben komoly erőfeszítéseket tettek a közép- és kelet-európai hálózat bővítésére, amelyben Magyarország mindig is kulcsfontosságú hely volt. Idén Európa-szerte 20 új áruház megnyitását tervezik, Magyarországon két hét múlva Gyöngyösön nyitják a következő új üzletet.
Mint Christoph Wackerbauer, az OBI Hungary Retail Kft. ügyvezető igazgatója hozzátette, magyarországi terveik között konkrétan még egy áruház indítása szerepel, Budapesten, a KÖKI-terminálnál várhatóan 2011-ben indulhat a kereskedés.
Az MTI kérdésére a tavalyi magyarországi üzleti adatokról az ügyvezető egyelőre nem tudott beszámolni, a társaság ezt a későbbiekben teszi közzé. A tájékoztatón kiosztott sajtóanyagból kiderül: az OBI Európában összesen 5,9 milliárd eurós forgalmat könyvelt el 2009-ben, Magyarországon pedig 8,3 millió vásárlót regisztrált.
Az OBI 1970-ben, a németországi Hamburgban nyitotta meg első áruházát, jelenleg Európa 13 országában van jelen, köztük 1994 óta Magyarországon is. Piacvezetőnek számít Németország mellett Magyarországon, Csehországban, Oroszországban, Szlovéniában és Bosznia-Hercegovinában. A német barkácsáruház lánc Magyarországon a jelenlegi 24 áruházában 1800 dolgozót alkalmaz. A Keszthelyen megnyitott 7 ezer négyzetméteres üzletben 66 embert foglalkoztat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Komoly bírságot kapott az egyik hazai bank
- Eddig közel 400 ezer ajánlóívet igényeltek a jelöltek és jelölőszervezetek
- Dél-Magyarországon is egyre gyakrabban bukkan fel egy emberre is veszélyes galandféreg
- Babos Tímeáék döntősök Rouenban
- Andrej Babis: az illegális migráció rákbetegség, az uniós paktum nem gyógyítja
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának