Közönségszavazás, majd az azt követő szakmai zsűri döntése alapján az Inter-Európa Bank és az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, valamint a Kirowski által életre hívott "Év Internetes Kereskedője Díj" 2007. évi nyertese az online piacteret működtető Vatera.hu weboldal lett. Az Év legígéretesebb internetes kereskedője a Netpincer.hu.
Az Év Internetes Kereskedője Díj ünnepélyes kiosztására 2007. november 8-án a Corvinus Egyetenen került sor. A megtisztelő cím elnyerésével a VATERA.hu immáron második alkalommal jogot szerzett arra, hogy egy évig használhassa "Az Év Internetes Kereskedője 2007" megjelölését, valamint az alapítók és a médiatámogatók által felajánlott online kampányt, és számos további kedvezményt is igénybe vehet.. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztotta az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is, amit a Netpincer.hu nyert meg. Mind a két díjazottnak valamint a jelölteknek egyaránt gratulálunk!
VATERA.HU, AZ ÉV INTERNETES KERESKEDŐJE
A Vatera.hu Magyarország legnagyobb internetes piactere, a Medián Webaudit (www.webaudit.hu) mérése alapján a leglátogatottabb e-kereskedelemmel foglalkozó oldal. A Vaterán regisztrált felhasználók száma meghaladja a 400.000-et, míg az oldalon található egyedi aukciók száma a 840.000-et. Az össztermékek kínálata pedig eléri az 1,8 milliót. Az oldalra naponta átlagosan több mint 107.000 termék kerül feltöltésre, 22 főkategóriában. A tavalyi átmenő forgalma megközelítette a 4,9 milliárd forintot, idén pedig 6,5 milliárd forint várható.
A Vatera.hu az elmúlt időben egyre inkább egy közösségi oldal szerepét is betölti. A vaterázás a hatékony és biztonságos internetes adás-vétel szinonímájává vált.
A Vatera.hu Kft.-t 2000. év végén magyar magánszemélyek alapították. Jelenleg pénzügyi befektetők és a helyi menedzsment tulajdonában van. "
NETPINCER.HU, AZ ÉV LEGÍGÉRETESEBB INTERNETES KERESKEDŐJE
A Netpincér.hu saját jellemzése alapján nem más, mint a világ konyhaművészete a képernyőn. Az internetes felhasználók kényelmesen és egyszerűen válogathatnak Magyarország egész területén a házhoz szállító éttermek kínálatából. A világhálón lebonyolított vásárlások száma alapján a NetPincér.hu ma az egyik legszívesebben használt szolgáltatás a magyar internetezők között.
A választék megtekintéséhez csak meg kell adni a szállítási címet, és regisztráció nélkül kényelmesen végignézhetők az étlapok. A regisztráció a kiszállításhoz szükséges adatokat kéri el, a futárnak pedig csak annyit kell fizetni, mintha telefonon rendeltük volna az ételt.
A SZAVAZÁSRÓL
A szoros versenyben többen már többedik alkalommal kerülnek be a döntőbe: ilyen a Bookline.hu, az Edigital, a Surányihifi, a Netpincér, Vatera, akik tavaly is az élmezőnyben végeztek. A tíz döntősből több olyan online piactér, amelyeknek nincsenek saját termékeik, hanem ún. közvetítői munkát végeznek: ilyen az éttermi szolgáltatásokat egy helyen felvonultató Netpincér, a jellemzően műszaki cikkek kínálatát összegyűjtő Depo, illetve a két legkedveltebb virtuális piactér, az egyik a tavalyi nyertes Vatera, másik a Teszvesz.hu.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A zsűri a döntéshez többek között értékelte a vállalkozások üzleti modelljeit, az elért üzleti eredményeket, a felhasználó-barátságot, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét, az ismertséget, az alapkoncepció és ötlet egyediségét, a megvalósítás és a használhatóság minőségét is. Az igen szoros versenyben szinte fej-fej mellett versengtek az online piac legnagyobb képviselői, melyek közül a Vatera folyamatosan növekvő dinamikus fejlődésével tört az első helyre. Az Év Legígéretesebb Internetes kereskedőjét a TOP 30, legtöbb szavazatot kapott kereskedő közül választotta ki a zsűri.
A szakmai zsűri az alábbi szervezetek képviselőiből áll: Informatikai Vállalkozások Szövetsége; Inter-Európa Bank Zrt.; Kirowski Zrt., [origo], Index.hu Zrt.,Gazdasági és Közlekedési Minisztérium., Portfolio.hu; Central European University, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem - Gazdaság - és Társadalomtudományi Kar - Információ és Tudásmenedzsment Tanszék, Budapesti Corvinus Egyetem - eBusiness Kutatóközpont, Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért. A díj médiatámogatói: [origo], az Index, a Portfolio.hu, a Google és az eBroker.
Az internetes közönségszavazás 2007. szeptember 15. és október 21. között zajlott le.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








