Érdekes tapasztalattal lettünk gazdagabbak, amikor a GRoby-ban a következő Coca-Cola-t sikerült megvennünk:
Érdekes tapasztalattal lettünk gazdagabbak, amikor a GRoby-ban a következő Coca-Cola-t sikerült megvennünk:

A kép gyakorlatilag önmagáért beszél...kíváncsiságunkat igyekeztünk mind az üzletvezető, mind a Coca-Cola képviselői útján csillapítani, és mint kiderült, nincs éppen egyetértés a felek között.
Az üzletben először egy eladótól azt a választ kaptuk, hogy márpedig a 99 Ft-os ár rá van nyomtatva gyárilag arra a dobozra, amire elég feltűnően ráírták, hogy "önállóan nem értékesíthető"...pedig önállóan sikerült megvenni. Mivel ennek nem dőltünk be, az üzletvezető asszony elárulta, hogy eredetileg 6-osával csomagolt termékről van szó, sokan azonban szívük szerint csak 1-2-t vinnének belőle, hiszen "így is ugyanannyiba kerül".
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Ezzel az érveléssel csak az az apró probléma, hogy a multipack esetén nem beszélhetünk egységárról, legalábbis véleményünk szerint a Coca-Cola illetékesei valahogy így gondolkodhatnak. (Vásárlóként persze nem járunk rosszul, főleg annak tudatában, hogy egy ilyen doboz listaára 110 Ft a Coca-Cola elmondása szerint, melyből az adott üzlet jelentős kedvezményeket kap.)
Egy rövid telefonbeszélgetés után kiderült, nem lőttünk nagyon mellé, a 4+2-es multipack ugyanis arra hivatott, hogy a vásárló egyszerre több dobozzal vigyen haza a termékből, ne csak egyel, ezért kedvezményes. Ugyan a cég szerint a bolt gyakorlatával nincs komolyabb probléma, azért szívesen kimennének elbeszélgetni az illetékes üzletkötővel...
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








