Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
Iránykereséssel indulhat a keddi kereskedés a Budapesti Értéktőzsdén (BÉT) az Equilor Befektetési Zrt. szenior elemzője szerint.
A BÉT részvényindexe, a BUX hétfőn 237,94 pontos, 0,32 százalékos csökkenéssel, 73 990,26 ponton zárt. Varga Zoltán kommentárjában azt írta: a nemzetközi befektetői hangulat is bizonytalan, ezért iránykereséssel kezdhet a budapesti tőzsde. Hozzátette, hogy hétfőn folytatódott a negatív korrekció, a hazai részvényindex a 74 ezer pontos szint közelében járt, mely fontos rövid távú támaszt jelent.
Az elemző szerint biztosra vehető, hogy kedden délután kamattartásról határoz a Magyar Nemzeti Bank Monetáris Tanácsa, a hangsúly a várható kamatpályával kapcsolatos üzeneteken lehet. Az elemző jelezte: a vezető részvények közül az OTP meghatározó támaszhoz ért, mely 18 770 forintnál húzódik, letörése esetén 18 700 közelében lehet a következő megálló. Az OTP-részvények ára hétfőn 145 forinttal, 0,77 százalékkal 18 785 forintra csökkent.
A Mol jegyzése a 30 napos mozgóátlag felett zárt hétfőn, mely jelenleg 2646 forintnál jelent támaszt, a következő ellenállás 2 660 forintnál található. A Mol 12 forinttal, 0,45 százalékkal 2 656 forintra erősödött hétfőn.
A Richter jegyzése támasz alá esett, így a 30 napos mozgóátlag már ellenállást képez 10 920 forintnál, a következő támasz az 50 napos átlag 10 784 forintnál. A Richter-papírok árfolyama hétfőn 110 forinttal, 1 százalékkal 10 850 forintra esett.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Magyar Telekom ismét emelkedni tudott, ellenállás 1100 forintnál, míg támasz 1053 forintnál látható a grafikonján - írta az elemző. A Magyar Telekom árfolyama 10 forinttal, 0,93 százalékkal 1 084 forintra nőtt a hétfői kereskedésben.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








