Az MNB előzetes adatai alapján a magyarok mintegy 12 626,5 milliárd forintot tartanak lekötés nélkül a bankszámlájukon.
Hozamemelkedés mellett értékesített 3 és 6 hónapos diszkont kincstárjegyet keddi aukcióján az Államadósság Kezelő Központ.
A heti rendszerességgel tartott 3 hónapos diszkontkincstárjegy-aukción az ÁKK 20 milliárd forintért vitt piacra állampapírt. Az elsődleges forgalmazók 42,0 milliárd forintnyi ajánlatából az ÁKK, megemelt értékesítéssel, 27,0 milliárd forintot fogadott el. Az aukciós átlaghozam 13,26 százalék volt, 12 bázisponttal magasabb az előző aukción kialakult átlaghozamnál. Pénteken a 3 hónapos lejáratra a másodpiacon 11,35 százalékos referenciahozam alakult ki. A 3 hónapos diszkont kincstárjegy aukciós átlaghozama 2022 elején 3,04 százalék volt, 2021 elején 0,31 százalék, 2020 elején 0,01 százalék volt.
A heti rendszerességgel tartott 6 hónapos diszkontkincstárjegy-aukción az ÁKK 15 milliárd forintért vitt piacra állampapírt. Az elsődleges forgalmazók 15,6 milliárd forintnyi ajánlatából az ÁKK, csökkentett értékesítéssel, 12,0 milliárd forintot fogadott el. Az aukciós átlaghozam 13,31 százalék volt, 19 bázisponttal magasabb az előző aukción kialakult átlaghozamnál. Pénteken a 6 hónapos lejáratra a másodpiacon 12,90 százalékos referenciahozam alakult ki.
Címlapi kép: Magyar Állampapír
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








