Panyi Miklós, a Miniszterelnökség parlamenti és stratégiai államtitkára közölte, hogy két újabb otthon startos budapesti lakásfejlesztés indulhat.
A COVID-19 okozta járványügyi helyzet miatt a megszokott Blaha Lujza téri ételosztás elmarad, mert a védőtávolság megtartásával az 1600 fős rendezvényen a Tabánig állna a sor. Noha a nagyszabású ételosztás hiánya bizonyára sokak számára teszi majd nehezebbé a karácsonyt, a Krisna-hívők így is 6500 élelmiszer segélycsomagot és meleg ételt osztanak ki az ünnepek alatt az ország 18 pontján, hogy elérjék a rászorulókat.
Az Országos Karácsonyi Szeretetlakoma 3 fővárosi kerületben, 15 vidéki településen, karácsony napjain pedig a Budapesti Módszertani Szociális Központ és Intézményei 12 egységében lesz megtartva. Karácsony hetében a vidéki kistelepülésekre helyeződik a figyelem, itt ugyanis valóban akkora szükség van a segítségre, mint egy falat kenyérre. Heves és Somogy megyében 15 kistelepülésen viszik majd házhoz a tartós élelmiszereket. Ezzel sok olyan idős emberhez is sikerül majd eljutni, akik másképp nem jutnának támogatáshoz.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








