Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
A Raiffeisen a kirendeltségi egyharmadát zárja be a közeljövőben, a fiókok ütemezetten, negyedévenként szűnhetnek meg. A bezárásokat elbocsátások is követhetik, egyelőre nem tudni, hogy hány alkalmazottól válhat meg a bank.
A Raiffeisen Bank International honlapján közzétett adatok szerint a 2014-es magyar eredményszámokat nagyban torzította a devizahiteles csomag miatti visszatérítési kötelezettség, amelyre a bank 251 millió eurós tartalékot képzett, ebből 25 millió eurós céltartalékot az idei második negyedévben szabadítottak fel.
A bank közleményében továbbá kifejti, hogy az átalakítások mellett továbbra is fókuszban maradnak a prémium és vagyonosabb ügyfelek, emellett pedig a vállalati ügyfélállományra is nagyobb hangsúlyt fektetnek.
Ettől az általános adminisztratív költségek 20 százalékos és a személyi jellegű kiadások 15 százalékos csökkenését várják 2016 végére (2014. évi viszonylatban).
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








