Október 13-tól köthető a K&H üdvözlet betét, mely 3 hónapos lekötés esetén mintegy 10,10 százalékos kamatot nyújt. K&H ezzel párhuzamosan további, rendkívül kedvező feltételeket kínál a hosszabb távra gondolkodóknak: szintén 10,10 százalékos garantált hozamot biztosít az életbiztosítási szerződésen belül jegyezhető K&H hozamplusz 3 eszközalap.
Már egyszeri, három hónapos lekötés esetén is 10,10 százalékos kamatot biztosít a K&H új befektetési lehetősége, a K&H üdvözlet betét. Az október 13.-ától november 28.-áig tartó akciós időtartam alatt elhelyezett új betétekre vonatkozik a kedvezmény. Különösen rugalmas konstrukcióról van szó, hiszen már akár 50 ezer forinttól egészen 50 millió forintig terjedő összeg leköthető ily módon. Ezzel párhuzamosan válik elérhetővé a 3 hónapos futamidejű K&H üdvözlet euró betét is 4,80 százalékos kamat mellett.
"Október közepétől olyan kivételes megtakarítási lehetőségeket biztosítunk ügyfeleink számára, melyekben közös az, hogy az akciós időszakra mindegyikük rendkívül kedvező kamatot, illetve garantált hozamot kínál", mondta el dr. Orosz András, a K&H ügyvezető igazgatója. "Az ügyfelek gyakorlatilag a rendelkezésükre álló összeg és a kívánt lekötési idő függvényében olyan befektetési portfoliót állíthatnak össze maguknak akciós befektetési lehetőségeink segítségével, mely garantált 10,10 százalékos hozamot garantál számukra", tette hozzá.
A K&H hozamplusz 3 eszközalap a K&H adómegtakarító hozamlánc életbiztosítás keretein belül jegyezhető. "A K&H hozamplusz 3 eszközalap egy befektetés, egy életbiztosítás és egy magas kamatozású betét előnyeit ötvözi. Ez a lehetőség a befektetési portfoliójukat most felépítőknek kínál kiemelkedő, évi garantált 10,10% hozamot nyújtó tőke- és hozamgarantált megtakarítást", fogalmazott Kuruc Péter, a K&H Biztosító életbiztosítási üzletágának vezetője. A két hónapra jegyezhető alapba befektetők választhatnak, hogy a lejárat után pénzüket a K&H adómegtakarító hozamlánc életbiztosítás egy nyíltvégű eszközalapjába, vagy egy később induló zártvégű eszközalapjába helyezik át.
A K&H hozamplusz 3 eszközalap nemcsak a kéthónapos tartama alatt, hanem az október 13. és november 28. közötti jegyzési időszakban is garantálja a kiemelkedő garantált 10,10 százalékos hozamot az abban elhelyezett pénzekre. Így a "korán ébredők" akár 3,5 hónapig élvezhetik a magas hozamot. A 2 hónapos lejáratú eszközalapba 100 ezer forinttól legfeljebb 25 millió forintig terjedő összeggel lehet beszállni. Mind a K&H üdvözlet betét, mind a K&H hozamplusz 3 eszközalap jegyezhető a K&H mind a 224 fiókjában.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








